7 June 2010

Kärleken!

Sommaren! Kärlekens årstid! Nu jävlar är det bäst att man passar på. Nu jävlar är det bäst att man är lycklig! Annars har man onekligen misslyckats någonstans. Särskilt som denna sommar i vår vackra huvudstad är den officiella sommaren of LOVE.

Nu gäller det, nu måste man fixa det. Alla bisarra mardrömmar om ex och gamla ligg måste bort, nu är det framtiden som gäller. Och har man tur doftar framtiden sommarregn och har blomsterkrans i håret. På en filt i parken kommer framtiden att mata dig med vindruvor. Om du spelar dina kort rätt, vill säga.

Blir du lite orolig nu? Tänker du att du inte har vad som krävs? Har du ingen koll? Misströsta icke! Jag har några goda tips. Till att börja med några lämpliga ömhetsbetygelser att viska i din älskades öra: "när jag ser dig naken tänker jag på mumintrollet", "din arm känns som mozzarella", "dina lår har samma textur som keso" (allt där man beskriver sin partner i termer av mat funkar bra, och för de lite mer vågade kan jag också tipsa om klassikern "knulla mig till köttfärs"). Tips nummer två: släpp alla hämningar. Är man desperat så får det gärna synas. Ett tredje och sista tips: om du jobbar och din arbetsplats har sommarfest så kan du alltid passa på att styra upp något då. Stämningen måndagen efteråt kommer att vara oslagbar!

Kan du det här utantill får du en fantastisk kärlekssommar! Grattis!

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.